Kontaktujte nás

Jsme tady 24/7

FAQs

Často se ptáte

Pokud se dostanete do nehody nebo má vůz poruchu, ihned volejte naši pohotovostní linku. Zajistíme asistenci, náhradní vůz a vyřešíme vše s pojišťovnou.

Ano, všechny naše vozy jsou havarijně pojištěné a mají povinné ručení. V ceně je také asistenční služba.

Ano, ale je nutné to předem nahlásit a schválit. Mimo EU jsou určité výjimky a omezení.

V případě vaší viny hradíte spoluúčast dle smlouvy (obvykle 5–10 % nebo částka do výše 10 000 Kč). U škod bez viníka (např. odřeniny) platí klient skutečné náklady na opravu.

Každý pronájem má definovaný limit km. Po překročení se účtuje poplatek za každý další kilometr – přesná částka závisí na konkrétním voze.

Předání i vrácení probíhá na předem domluveném místě, obvykle v Ostravě. Stav vozu se dokumentuje fotografiemi a podepisuje se předávací protokol.

Ano, při převzetí auta se skládá vratná kauce (výše se liší podle vozu). Slouží jako jistota pro případ škody nebo porušení podmínek.

Vozidla mají GPS zabezpečení a pojištění proti krádeži. Ihned kontaktujte policii a naši nonstop linku – situaci řešíme operativně.